Minden cég azt mondja, hogy számára az ügyfelek az elsők, ám vannak történetek, amelyek ténylegesen bizonyítják, hogy egy-egy vállalkozás kész megtenni értük bármit. A Marketingmorzsák blogról hoztam el nektek pár igazán kedves ügyfélszolgálati mesét.
1. Egy játékfejlesztő cég karácsonyi csodája
A Bungie Studios, amely az egyik legkedveltebb játékfejlesztő cég az iparágban, határozottan megemelte a tétet, ha arról beszélünk, mire hajlandó egy cég a rajongóiért. Amikor egy veseátültetésen átesett kisfiú édesapja kereste meg a céget, mondván, hogy a fia nem tud játszani a legújabb Halo játékkal a kórházi kezelés miatt, a Bungie reakciója igazi kellemes meglepetés volt.
Először érkezett egy képeslap, amelyet a Bungie csapat minden tagja aláírt és amelyben jobbulást kívántak a kisfiúnak:
Majd pedig építettek neki egy speciális sisakot az egyik fő karakter mintájára, illetve hozzáadtak még pólokat, játékokat is. Az ajándékokat a kisfiú Karácsony napján kapta meg a kórházban édesapjától és kétségkívül mosolyra fakasztotta a kis beteget.
2. Egy igazán hálás autóműhely
Ez a történet Amerikából, Ohio államból származik. Egy Reddit felhasználó posztolta a képet és a sztorit, amelyben elmesélte, hogy soha életében nem találkozott még ilyen ügyfélszolgálattal. A fotó egy hálás köszönőlevelet ábrázolt a cégtől, amely megjavította a kocsiját. Az is látszik, hogy a levelet személyesen Jim, a tulajdonos írta:
Ráadásul a képhez érkezett hozzászólások is megerősítették, hogy pontosan tudják melyik üzletről van szó, amelyik ennyire értékeli az ügyfeleit: „Én is éltem Streetsboro-ban és tudom, kiről van szó. Ő egy jó ember, tarts ki mellette!”.
Mi ez, ha nem az emlékezetes szolgáltatás definíciója?
3. A Ritz-Carlton segít egy plüss zsiráfnak vakációzni
Joshie, a zsiráf története Chris Hurn fiával kezdődik, aki a hotel szobájában felejtette a plüss zsiráfját. Az apuka megerősítette a fiának, hogy Joshie csak néhány nappal tovább vakációzik, mint ők, majd felhívta a Ritz csapatát és elmesélte nekik, mi történt és mit mondott a kisfiúnak.
Ők pedig mindent megpróbáltak, hogy a sztori megállja a helyét. Készítettek egy sor fotót, amelyen Joshie különböző tevékenységek közepette látható a hotelben a vakációja során.
Először is tudták, hogy a zsiráf nem járkálhatott fel-alá a hotelben személyzeti kártya nélkül, ezért készítettek neki egyet:
Majd pedig Joshie felfedezte a medencét, de még egy masszázst is kapott.
Mindennek tetejébe pedig a Rizt küldött Hurnnek és fiának egy képes könyvet, amelyben összefoglalták, mit csinált Joshie, amíg megszállt náluk és ezt képekkel is illusztrálták. Micsoda történet! 🙂
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: