Zacc

Már baromira bánhatja az Adidas, hogy ezt a kisfilmet figyelmen kívül hagyta!

A 26 éves diák filmes, Eugen Merher csuda szívbemarkoló reklámfilmet készített az Adidasnak annak apropóján, hogy megtalálta szekrénye alján régi jó barátját, egy lestrapált futócipőjét. Ez persze gyakori, hogy fiatal rendezők promóciós filmet készítenek egy cégnek – kéretlenül is -, hogy meggyőzzék őket tehetségükről, hozzáértésükről. Jelen esetben a cég kommunikációs osztálya figyelmen kívül hagyta Merher anyagát. Már biztosan a kardjukban dőltek miatta, ugyanis a youtube-on tarol a kisfilm. A nézők szerint, nem készült még meghatóbb, átütőbb reklám az Adidas történetében.

 

 

csuk

Az üzenete időtlen: mindegy mennyi idős vagy, van egy részed, amiben mindig pislákol egy kis parázs. Az, ami képes újra és újra lángra lobbanni. 
A sztori idősek otthonában játszódik, ahol egy valamikori maratoni futó is él. Apátiában, ólom lábakon telnek a percek. Egy nap, miközben a többi lakó tévét néz, ő az ablakon bámul kifelé, ahol megpillant egy fiút, aki edző ruhában fut.  Ez ébreszti fel szívét és életigenlését. Már tudja, hogy ki akar törni.

csuk

A terv megszületik, de kezdeti lelkesedését igyekeznek letörni a nyugdíjas otthon nővérkéi. A harcos szellem végre újult erővel lobban fel benne, és társai is akadnak abban, hogy kijátsszák a felügyelők figyelmét. 
Talán te is elmorzsolsz majd egy könnycseppet a film után:

Ugyanakkor, ha azt vesszük, nagyon is okos húzás volt a cégtől ez az elutasító magatartás. Mert mi történt most? Szépen hátradőltek, rágyújtottak egy szivarra és a füstjén keresztül nézik, hogy pörög a film alatti számláló, miközben ők egy fillért sem fordítottak rá.

Hasonló bejegyzések:

Kommentek


Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be:

| Regisztráció


Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az nlc-re!