Az új-zélandi All Blacks rögbicsapat Tokióba látogatott és látszólag minden különösebb ok nélkül nekirontottak a járókelőknek. A fiúk Jerome Kaino, az amerikai-szamoai sztárjátékosuk vezetésével érkezik be metróval a városközpontba. Némi körültekintés után, mint egy meccs indulásakor, egymásra pillantanak, majd mindenki futva indul a “helyére”. Hihetnénk, hogy csupán erőfitogtatás céljából ugranak neki az utca népének, de ennél sokkal fontosabb célért!
Nézd meg magad az okát a videóban:
Így kell ügyesen kiemelkedni a reklámok tengeréből, és igazi márkát építeni. Az AIG törvényszerűen megmarad azok fejében, akik ezt a videót megnézik, főként miután 2019-ben lezajlik Japánban a rögbi-világbajnokság. Egészen zseniális. Ráadásul az üzenet jó!
“Figyeljünk egymásra!”
- Amikor a reklám jó! – a lusta férj és a női finesz (videó)
- Szívmelengető kampány reklám az SOS Gyermekfalutól! (videó)
- Amikor a reklám jó!
- Amikor a reklám jó! #2
- Szívbemarkoló reklám egy gyermekrák ellenes alapítványtól (videó)
- 2 perc alatt üt szíven ez a reklám, mert jó! (videó)
- Ne címkézz! Szívmelengető társadalmi kísérlet egy sötét szobában
- Rettegve húzódtak el tőle, majd kiderült ki is ő valójában – kattints ide a kisfilmért!
- A litvánok kísérlete volt, ami a rasszizmust vette célba
- Mozgássérült helyre állni nem csak azért baj, mert bunkóság!
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: