Eddig. Most ugyanis egy chilei hajléktalanokkal foglalkozó alapítvány az InstaWeatherre építette fel új figyelemfelhívó kampányát. Úgy gondolták, hogy ha ezekkel a fotókkal meg lehet mutatni, hogy egy jó helyen mennyire jól érzi magát valaki, aki arra is alkalmasak, hogy kifejezzék az ellenkezőjét. A „Reality has no filters” cím arra utal, hogy a valóságot semmilyen színes Instagram szűrő nem képes megszépíteni. A -2 fokban az utcán alvó hajléktalanok instaweatherös képei egyébként valóban hatásosak, és talán jobban ráirányítja azok figyelmét is a fedél nélkül élők problémájára, akik eddig csak a tökéletes nyaralós képek elkészítésével voltak elfoglalva.
A többi képet a Gente de la Calle alapítvány Instagramján nézhetitek meg.
(Gini Papp)
Forrás: SocialTimes.Hu
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: