Jómagam nem vagyok kóla fogyasztó, de el kell ismernem, hogy olyan marketingje van, ami a legnagyobbak között tartja. A reklámokkal megbízott szakembereik az élmezőnyben vannak. A következő kampányukban is érdekeltté teszik a fogyasztót.
És mi más lenne a titkuk ha nem ez? Nem vitatom, hogy rá lehet szokni az íze miatt is – csak úgy mint számos más dologra -, de ez sokkal többről szól. Egy fogyasztót még jobban magukhoz láncolnak az emberbaráti reklámokkal, de azokkal is elfogadtatják, vagy megkedveltetik magukat, akik nem vásárolják a termékeiket. És ez a nem semmi azt hiszem.
Néhány perc boldogságot adományoztak az Egyesült Arab Emírségben dolgozó munkásoknak most, cserébe a kólahűségükért. Létrehoztak néhány “Hello boldogság telefonfülkét”, mely speciálisan nem érmével, hanem egy Coca-Cola kupakkal hozza létre a kapcsolatot számukra. 3 perces nemzetközi hívást kezdeményezhettek egy kupak bedobásával ezek az emberek, akik végtelenül hálásak voltak azért, hogy – sok esetben – tengerentúli családtagjaikról hallhattak egy kóla áráért.
Szimpatikus. Jól tudják mivel kell operálniuk. Az érzelmekkel.
Azt, hogy ezek után szeretnél-e a termékük fogyasztójává válni, nyilván nem ez alapján fogod eldönteni, de valahol mélyen megkedveled őket.
Szerző: Gini Papp – Zacc
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: